Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Όχι, μπορείτε να κάνετε γρήγορα και εύκολα την παραγγελία σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση όμως που κάνετε εγγραφή, απολαμβάνετε επιπλέον ανέσεις όπως λίστα αγαπημένων, αποθήκευση παραγγελιών κτλ

Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e-mail;

Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, άμεσα, ενώ μέσα σε 12 ώρες από την στιγμή που την δημιουργήσετε θα σας ενημερώσουμε για το πως θα προχωρήσει.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε στην παραγγελία σας. Στην περίπτωση όπου έχει προηγηθεί κάποια πληρωμή, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2310795080.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;

Μπορούμε να κρατήσουμε την παραγγελία σας και να σας την δρομολογήσουμε κάποια στιγμή αργότερα, αρκεί να μας έχετε γνωστοποιήσει περίπου πότε θέλετε να παραλάβετε. Σε κάθε περίπτωση όμως ή φύλαξη – αποθήκευση της παραγγελίας δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 30 ημέρες εκτός από συγκεκριμένες συμφωνίες.

Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;

Μόλις μία εργάσιμη ημέρα από την στιγμή που η παραγγελία σας θα έχει καταχωρηθεί στο σύστημα, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα σας καλέσει για να σας ενημερώσει, σχετικά με τις λεπτομέρειες και τους χρόνους παράδοσης.

Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;

Το κόστος μεταφοράς καθορίζεται με βάση το όγκο των προϊόντων, τον τόπο προορισμού και την τοποθεσία του προμηθευτή. Τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται κατά περίπτωση και εμείς σας γνωρίζουμε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες (όγκο, βάρος, κ.τ.λ.) ώστε να επικοινωνήσετε σωστά με τον μεταφορέα σας.

Εναλλακτικά, εάν δεν γνωρίσετε κάποια μεταφορική της περιοχής σας, μπορούμε να αναλάβουμε εμείς την επικοινωνία με την μεταφορική και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, το πολύ σε 1 εργάσιμη ημέρα για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας σας.

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παράγγειλα ή μπορώ να το ανταλλάξω με κάτι άλλο;

Τα μεταφορικά των επιστρεφόμενων προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον παραλήπτη. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 2310795080. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας το δηλώνετε.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, κλεισμένα στην αρχική τους συσκευασία και εφόσον η συσκευασία δεν έχει δεχτεί αλλοιώσεις από καιρικά φαινόμενα. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.

Έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 15 ημερών από τη στιγμή της αποστολής. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχθούμε την επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει δρομολογηθεί, έχετε την δυνατότητα να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).